gribu dejot…

Posted on Decembris 20, 2010

0


sen nav sanācis tā no sirds izdejoties… kas vainīgs? pamatā pats :D bet viens attaisnojums man par labu, es negribu aiziet uz diseni un izlēkāties.. nu tam ar nav ne vainas.. bet es gribu dejot.. un tam vajag partneri.. labu partneri.. ir gana daudz dejots ar meitenēm – un arī tad ne visas to māk un,- ne ar visām saskan… līdz ar to sadejoties labi ar džeku ir vēl grūtāk.. varbūt tu gribi padejot ar mani? ;)

un dejot ko? mana mamma sen atpakaļ fanoja par filmu “Netīrās dejas”, daudzi noteikti zin jauno, otro daļu, bet vai esat noskatijušies veco versiju???   gribu “Netīrās dejas” – kaisle, spēks, azarts, sava veida orgasms, deja, kas pārņem prātu un pazūd viss apkārt…  un nu arī esmu sapratis, kuru deju vēlos patiešām iemācīties – bachata.. zemāk daži klipi, lai varētu saprast, kas ir bačata…

(un paldies tam pārim no Dejo nost, kuri mani uz dažām minūtēm apstādināja tv priekšā – viņi to darija kaislīgi)

(nesanāca atrast klipu, kur to izpildītu divi džeki – varbūt kāds ir redzējis? :)

 

Posted in: melleņu naktis